فروش سرویس غذاخوری چینی

یکی از کالاهای ضروری در آشپزخانه که نشان دهنده پذیرایی و سلیقه بسیار خوب شما است که جلوه زیبایی به سفره غذا می بخشد، قابلمه سرامیکی life smile است که در طرح و رنگ های متنوع از جمله جنس چینی به بازار ارائه می شود. فروش سرویس غذاخوری چینی در برندهای مختلف با قیمت های گوناگون انجام می شود که نمونه های برتر و با کیفیت این محصول از جمله برند زرین، دسینی، چینی، مقصود، لومینارک و غیره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فروش سرویس غذاخوری چینی

با انواع سرویس غذاخوری چینی آشنا شوید

با انواع سرویس غذاخوری چینی آشنا شوید سرویس غذاخوری جزو قابلمه سرامیکی لایف اسمایل بسیار مهم و ضروری است که باعث خوش رنگ و لعاب شدن غذا می گردد. در واقع این سرویس ها از لحاظ بهداشتی کاملاً به صرفه و سالم است و به دلیل اینکه تنوع رنگ بندی های آن بسیار جذاب و زیبا می باشد، میل به غذا را بیشتر می‌ کند.

سرویس های چینی توسط برندهای مختلفی به صورت بشقاب میوه خوری، بشقاب پلو خوری، بشقاب خورشت خوری، پیاله، کاسه، دیس، نمک پاش، فنجان و نعلبکی می باشد، در طرح و رنگ های بسیار زیادی تولید می‌گردد اما برترین برندهای چینی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی قابل استفاده در ماکروویو است که از استحکام و استقامت بالایی برخوردار است و جنس آنها بگونه‌ای است که دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی‌شود.

جنس این ظروف بسیار عالی و با کیفیت است که نمونه های ساده و طرح دار آن جذابیت بسیار زیادی دارد که وجود آن در کنار تمام جزئیات، کاربردی تر و شیک تر خواهد بود.

با توجه به اینکه سرویس های چینی جز سرویس هایی با وزن سنگین است، ظاهری شیک و زیبا دارد که مقاومت آنها بسیار زیاد می باشد و با توجه به اینکه شست‌وشوی آنها راحت و آسان است، هیچگونه لکه روی آن باقی نمانده، آلودگی ها را به خود جذب نمی کند و همچنین سبب تغییر رنگ و طعم غذا نمی گردد.

عمده فروشی سرویس چینی فله درجه یک

عمده فروشی سرویس چینی فله درجه یک عمده فروشی سرویس چینی فله بهترین ست های غذاخوری را با تعداد پارچه های مختلف طبق نیاز خریداران عزیز در اختیارشان قرار می دهد که این ظروف غذایی توسط تولید کننده های برتر ایرانی و خارجی در طیف گسترده ای آماده عرضه می گردد. این عمده فروشی بهترین سرویس های غذاخوری را از طریق سایت معتبر خود ارائه می دهد تا بتوانید از تخفیفات ویژه و جدیدترین محصولات بهره مند شوید.

سرویس چینی عمده به دلیل اینکه یک جا با تعداد پارچه های بالا به فروش می رسد، برای خرید جهیزیه یا خرید در آشپزخانه، برای رستوران ها، هتل و تالار ها بسیار به صرفه اقتصادی تر است زیرا قیمت مناسبی داشته و به راحتی می‌توان طرح و مدلهای مورد نظر آن را طبق سلیقه خود انتخاب نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما