چینی زرین سرویس 6 نفره غذا خوری ایتالیا اف طرح اصفهان

چینی زرین سرویس 6 نفره غذا خوری ایتالیا اف طرح اصفهان یکی از زیباترین و پرفروش ترین محصولات گروه کارخانه چینی زرین اصفهان می باشد.

همه ساله ما شاهد تجارت و رقابت بسیار گسترده ای در جهان در زمینه ی فروش چاقو جیبی کوچک چینی هستیم. بازارهای کشورمان نیز از این رقابت بزرگ مستثنی نیستند.

کارخانه چینی زرین در این رقابت، با صنعت ظروف چینی چه در خارج از مرزهای گسترده ی کشور و چه در داخل این مرز و بوم با تولید و ارایه سرویس 6 نفره غذاخوری چینی در قالب ایتالیا اف سعی کرده است گوی رقابت را از سایر رقبای خود گرفته و سکان دار کشتی تجارت چینی باشد.

چینی زرین با توجه به نیاز و سلیقه ی خانواده های ایرانی  سرویس6 نفره غذاخوری ایتالیا اف طرح اصفهان را برای استفاده های روزمره و همچنین پذیرایی در مجالس بزرگ به بازار عرضه کرده است.

 

اقلام چینی زرین سرویس 6 نفره غذا خوری

به طور کلی چینی زرین سرویس 6 نفره غذا خوری ، به صورت ترکیب های 28 پارچه بسته بندی می شوند. این سرویس پر فروش و کاربردی به صورت اقلام زیر به بازار عرضه می شود:

6 عدد بشقاب پلوخوری، 6 عدد بشقاب خورشت خوری، 6 عدد بشقاب میوه خوری، 6 عددپیاله ماست خوری، 2 عدد نمکدان و  2 عدد دیس.

البته اقلام پرکاربرد شامل همین موارد می باشد که در ترکیب بسته بندی ها موجود است و می توان هم در استفاده های روزانه و هم در پذیرایی ها و مجالس و مهمانی های بزرگ از این ها استفاده کرد. سرویس های 12 نفره این قالب نیز در بازار موجود می باشد که تعداد اقلام بیشتر و متنوع تری دارد ولی مناسب خانواده های 12 نفره است.

اگر قصد خرید جهیزیه و سرویس چینی ایتالیا اف طرح اصفهان را دارید پیشنهاد ما به شما برای خرید، سرویس 12 نفره همین سرویس می باشد تا پذیرایی نوعروسان به راحتی و شیک صورت گیرد.

 

چینی زرین اصفهان سرویس

نام اصفهان همواره برای ما تداعی کننده ی صنایع دستی بی نظیر آن می باشد. طراح خوش سلیقه چینی زرین با الهام گرفتن از هنر دستی اصفهان، طرح چینی زرین اصفهان را ارائه کرده است، تا این سرویس غذاخوری زیبا توسط هم وطنان گرامی که مشتاق و دوستدار صنایع دستی هستند خریداری شده و ایرانیان مشتاق صنایع دستی بتوانند با تهیه این محصول یک نماد کوچک از اصفهان را در منزل خود داشته باشند.

به طور کلی تمامی محصولات چینی زرین اصفهان علاوه بر مقاومت بالا در برابر خط و خش که بر اثر سایش بر روی چاقو میوه خوری دسته سرامیکی ایجاد می شود، در برابر ضربه های ناگهانی که ناشی از برخورد اجسام دیگر و نیز انباشتن ظروف بر روی یکدیگر است، مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

راهنمای خرید سرویس چینی

ما قصد داریم تا راهنمای خرید سرویس چینی را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا بتوانید یک خرید بسیار دلچسب و مفیدی را با ما تجربه کنید. از ویژگی های اساسی محصولات چینی زرین که مورد استقبال تمامی مصرف کنندگان قرار گرفته است، سبک بودن سرویس نسبت به سایر برند های دیگر می باشد. قالب، ظرافت، طرح و نقش و همچنین سبک بودن این ظروف چینی به گونه ای است که راحت و آسان بر روی هم دسته بندی می شوند و جمع آوری آن راحت تر خواهد بود.

از دیگر نکات قابل اهمیت یک محصول چینی که نظر هر مصرف کننده را به خود جلب می کند، قابلیت استفاده ی محصول در

ماشین ظرف شویی و هم چنین دستگاه ماکروویو می باشد تا مصرف کننده بدون هیچ دغدغه و نگرانی از ظروف استفاده کند.

در این محصول، بکار بردن لعاب مرغوب باعث شده است تا لایه ای شفاف و محافظت کننده بر روی نقوش ظروف ایجاد شده که سبب حفظ طرح و درخشندگی آن شود.

 

قیمت چینی زرین اصفهان

بهتر است برای اطلاع از قیمت چینی زرین اصفهان و جلوگیری از دست افراد سود جو که کالای نا مرغوب را روانه ی بازار چینی می کنند و هم چنین تغییر نوسانات بازار ارز با کارشناسان خبره مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا با دادن مشاوره و راهنمایی با قیمت بسیار مناسب محصولات مورد نظر خود را خریداری فرمایید. مجموعه ما بدون اضافه کردن مالیات و ارزش افزوده به قیمت سرویس، مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهند.

 

11

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما