قیمت ظروف آرکوپال مربعی صادراتی

قیمت ظروف آرکوپال مربعی صادراتی را از مراکز عرضه آرکوپال های صادراتی جویا شوید.آرکوپال مربعی از طراحی های جدید ظروف است که از استقبال زیادی برخوردار می باشد. عرضه ظروف آرکوپال قالب مربعی صادراتی نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارج از کشور نیز مورد توجه واقع شده است به همین جهت عرضه این محصولات با قیمت های مناسب و حذف واسطه ها امکان خرید بهتر را به وجود می آورد.

 

تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی

تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی همیشه در بین جامعه مطرح بوده است که آیا می توان از هر دو در ماشین ظرفشویی و یا ماکروفر استفاده کرد یا خیر؟ مواد به کار رفته در هر دو ظروف چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ کدام یک دوام و استحکام بیشتری در میزان استفاده روزانه دارند؟

تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی، بحث جالبی است که برخی از خریداران به دنبال چینی و برخی دیگر به دنبال آرکوپال هستند و هر کدام در ذهن خود دیگری را مقدم می شمارند.

اما در اینجا ما می خواهیم با بررسی تفاوت میان ظروف چینی و آرکوپال به خریداران کمک کنیم تا با بررسی دقیق این تفاوت ها انتخاب مناسبی را انجام دهند. اما خوب است بدانید که ظروف آرکوپال که از دو کلمه آرک بعلاوه اپال تشکیل شده ‌اند، جنسی حد وسط شیشه و چینی دارند که از شیشه بسیار زیبا تر هستند.

به طور کلی تفاوت ظروف آرکوپال با ظروف چینی عبارتند از:

  • از لحاظ وزن ظروف آرکوپال بسیار سبک تر هستند و منطقی به نظر می رسد که فرآیند پذیرایی با این ظروف آسان تر می باشد و ظروف چینی دارای وزن سنگین تری هستند.
  • از لحاظ قابلیت استحکام ظروف آرکوپال در برابر شکستن مقاومت بالاتری دارد و در برابر ضربه های شدید تر آسیب کمتری به آن وارد می گردد.
  • امروزه با بکارگیری فناوری های جدید و اعمال عملیات ویژه حرارتی در تولید هر دو ظروف، مقاومت هر دو در برابر استفاده در مایکروفر و ماشین ظرفشویی یکسان بوده و از هر دو می توان در ماکروفر و ماشین ظرفشویی استفاده کرد.  و به راحتی می توان از هر دو طی گرم کردن غذا در مایکروفر استفاده کرد.
  • زیبایی و درخشندگی ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی تا حدودی کمتر می باشد. اما هر دو با توجه به استفاده از فناوری های جدید در طرح ها و مدل های جدید و متنوع استفاده می شود.
  • از لحاظ استفاده در مجالس ظروف‌ چینی اولویت بیشتری دارند، زیرا وجه رسمی تر این ظروف موجب علاقه بیشتر برای استفاده در مجالس می شود.

 

تولید کننده ظروف آرکوپال مربعی صادراتی

تولید ظروف آرکوپال مربعی صادراتی توسط کارخانجات معتبر در کشور صورت می پذیرد. که با کمک گرفتن از تکنولوژی های جدید و به روز امکان تولید ظروف آرکوپال در تنوع، طرح و رنگ باعث جذب بیشتر بازارهای داخلی و صادراتی شده است.

تولید کننده ظروف آرکوپال مربعی صادراتی تلاش می کند تا این محصولات را از لحاظ شکل ظاهری نیز جذاب و بازار پسند ارائه دهد. امروزه اکثر تولیدکنندگان با تولید ظروف آرکوپال مربعی صادراتی سعی در جلب بازار داشته و تا حدی نیز موفق بوده اند.

تولید کننده ظروف آرکوپال مربعی صادراتی تلاش می ‌کند تا این ظروف را در اقلام متنوع و زیبا تولید کند تا بتوان جلوه ای زیبا از هنر و تکنولوژی صنعت آرکوپال ایران را به نمایش گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما