پخش بی واسطه ظروف چینی شوش با کیفیت تضمینی

پخش بی واسطه ظروف چینی شوش با کیفیت تضمینی تنها توسط بعضی از نمایندگی ها انجام می شود. معمولا تمامی فروشندگان در تمامی برندها فعالیت می کنند اما پخش بی واسطه ظروف چینی و همچنین با کیفیت و تضمینی بودن آنها از مواردی است که به طور قطع می توان گفت شامل تمام فروشندگان این حوزه در بازار شوش تهران نمی شود.

بازار شوش تهران از قدیم الایام از بزرگترین بازارهای فروش لوازم اشپزخانه و ظروف غذاخوری چینی، ظروف غذاخوری آرکوپال و بلور و کریستال می باشد که تمام ظروف غذاخوری کل کشور و همچنین کشورهای اطراف و حتی حوزه خلیج فارس از آن تامین می گردد.

ما هر ساله مشتریان زیادی داریم که از کشورهای همسایه به بازار شوش می آیند و تنها به دلیل پخش بی واسطه و همچنین با کیفیت بودن اجناس مستقیما از نمایندگی ها خریداری می کنند که حتی با قیمت بسیار مناسب تر از بازار خرید می کنند.

 

ظروف چینی بازار شوش تهران

از انجایی که ظروف چینی بازار شوش تهران دارای تنوع و رنگ بندی های متنوعی است و حتی دارای تمام قالب های گرد، مربع و بیضی می باشد و در جدیدترین نوع آنها لب کنگره می باشد، بسیار چشم نواز بوده و با طرح های بی نظیری که دارد بدون شک در پشت ویترین فروشگاهها و مغازه ها در بازار شوش تهران توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

اگر جزو آن گروه از خریدارانی هستید که دوست دارید میز پذیرایی تان جلوه زیبایی داشته باشد و بسیار شیک و مجلل نمایش داده شود، بهترین پیشنهاد ما به شما عزیزان خریداری سرویس غذاخوری از بازار شوش تهران است.

به طور قطع با خرید این ظروف چینی از بازار شوش تهران، ترغیب به استفاده از انها و خریداری طرح ها و مدل های جدیدتر و لوکس تر خواهید داشت.

تعداد هر یک از اقلام ظروف چینی مشخص است که شامل سرویس 6 نفره و سرویس 12 نفره می باشد. مشتریان با توجه به رعایت گزینه های مدنظرشان اعم از قیمت، تعداد اقلام و نفرات جمعیت خانواده اقدام به خرید مناسب ترین انها می کنند.

بعضی از سرویس های چینی دارای اقلامی همچون سوپ خوری، پارچ، قندان، قوری، جادستمالی، و گلدان می باشند که اگر زیاد مهمانی می دهید و یا تمایل به داشتن این اقلام علاوه بر سرویس غذاخوری هستید، بایستی اینها را نیز جداگانه خریداری نمایید.

مرکز خرید ظروف چینی شوش

همانطور که در بالاتر عنوان شد، در مرکز خرید ظروف چینی شوش، فروشگاهها و فروشندگان زیادی فعالیت می کنند، که هر یک برندهای مختلفی از ظروف چینی را به فروش می رسانند. پیشنهاد ما به شما انتخاب فروشندگان بی واسطه و مستقیم هستند که بتوانید راحت تر و با انتخاب های بیشتر ظروف چینی خود را خریداری نمایید.

در مرکز خرید شوش تمام برندها از کلیه کارخانجات تولیدکننده ظروف چینی وجود دارد و سعی کنید تا در هنگام خرید از سالم بودن و عدم وجود شکست سرویس های خود اطمینان حاصل کنید.

البته ظروف چینی همانند لوازم برقی دارای گارانتی و ضمانت نامه نمی باشند اما برخی از تولیدکنندگان و نمایندگی های معتبر این اطمینان را به شما می دهند که حتی در صورت وجود شکست و یا لب پریدگی قابل مرجوع شدن بوده و می توانید با خیالی آسوده خریداری نمایید.

قیمت ظروف چینی در بازار شوش تهران

به طور قطع عوامل متعددی بر روی قیمت ظروف چینی در بازار شوش تهران تاثیر گذار است. علاوه بر تعداد اقلام هر سرویس که شامل سرویس های 6، 12، 18 و 24 نفره است، بر روی قیمت ظروف چینی تاثیر دارد. ضربه پذیر بودن و مقاوم بودن چینی نیز بر روی قیمت ان بی تاثیر نخواهد بود. به طور معمول ظروف چینی مرغوب با کوچکترین ضربه و یا فشاری نمی شکند و یا لب پر نمی شود.

به دلیل اینکه ظروف چینی با قاشق و چنگال در ارتباط است باید به گونه ای انتخاب شود تا با استفاده مداوم و روزانه از آن ها دچار خط و خش نشود و از زیبایی و جلوه ان کاسته نشود و به عبارتی بالاترین کیفیت را داشته باشد. که این عامل نیز بر روی قیمت ان تاثیر گذرا خواهد بود.

عامل دیگر نوع مواد بکار رفته در تولید چینی می باشد. به هنگام تولید ظروف چینی از لعاب مخصوصی استفاده می شود تا علاوه بر شفافیت محصول باعث مقاوم بودن ان نیز می شود و یک لایه محافظی بر روی آن ایجاد می شود که از نفوذ آب و از بین رفتن و خرابی آن جلوگیری می کند.

روش های مختلفی برای اطلاع از قیمت ظروف چینی در بازار وجود دارد که شما خریداران عزیز می توانید با برقراری ارتباط با ما و یا پر کردن فرم همکاری در سایت از آخرین محصولات و قیمت های کارخانجات مختلف مطلع شده و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

3

  1. سلام بشقاب پلو .خورشت پیش دستی یا میوه پیاله از هر کدام دوزاده عدد و۲دیس لطف می کنید قیمت بفرمایید

    • سلام. مدلها، طرح ها و قیمت ها متنوع هستش. با واحد فروش در ارتباط باشید ، قیمت ارسال میشه خدمتتون.
      09195408763
      02155328827

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما