فروشنده ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی

شما همیشه می توانید با سرویس غذاخوری آرکوپیرکس خارجی از شرکت معتبر آرکوپال، با یک طراحی ساده و مینیمالیستی، به رنگ سفید، به میز خود تمایز دهید. این برای استفاده روزمره و همچنین برای مواردی که می خواهید دوستان خود را به یک ضیافت دعوت کنید فوق العاده کاربردی است. ما بهترین فروشنده ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی هستیم.

فروشنده ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی

ویژگی های ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی

ویژگی های ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی از آنجا که از شیشه های مرغوب اپال ساخته شده و تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است، مقاومت آن در برابر ضربات را 3 برابر بیشتر از هر نوع ظروف دیگر دارد، به دلیل مقاومت بسیار زیاد خود را برجسته می کند. این شامل 6 سرویس و در مجموع 18 قطعه شامل بشقاب های تخت، عمیق و دسر است. علاوه بر این، هیچ نوع تزئینی را حمل نمی کند و صاف و بدون منافذ از تجمع باکتری در داخل جلوگیری می کند، که باعث تمیز کردن و بهداشت می شود. کارد و چنگال آرکوپال در ماشین ظرفشویی و مایکروویو ایمن است، نه رطوبت را جذب می کند و نه بو و طعم را حفظ می کند.

ظروف آرکوپیرکس به ویژه با زندگی خانوادگی و نیازهای روزمره شما سازگار هستند. مقاومت در برابر شکستگی و خرد شدن مقاومت در ماشین ظرفشویی مقاومت در برابر تغییرات دما و 100 % بهداشتی؛ آرکوپیرکس ماده ای غیر متخلخل است، که از رسوب باکتری جلوگیری می کند. تمیز کردن آن بسیار آسان و کاملاً بهداشتی است.

از یک عملیات حرارتی منحصر به فرد، معتدل شدن بهره مند می شوند که سه برابر بیشتر از ظروف دیگر به آنها مقاومت در برابر ضربه می دهد. استحکامی که دیگر باعث ترس ما از بی احتیاطی بچه های کوچک، بی فکری بزرگترها یا اتفاقات دیگر نخواهد شد!

بسته به دکوراسیون مورد استفاده، ظروف شیشه ای آرکوپیرکس را می توان به سه نوع طبقه بندی کرد:

  • نقاشی شده با دست: که در آن علاوه بر دیدن جزئیات ضربات قلم مو ساخته شده توسط هنرمند، می توانید جلوه خاصی را ببینید. این ظروف به دلیل انحصار طراحی آنها از بهترین ظروف هستند.
  • تزئین شده: در این نوع ظروف، هنرمند از الگویی برای تزیین قطعات استفاده می کند و فقط نگران تولید مثل رنگ های مربوط به آن است.
  • ساده: از آنجا که تزئینات با استفاده از برگردان های مخصوص ساخته می شوند. این نوع ظروف یک نتیجه نهایی خوب و ظریف دارند که باعث می شود مواد مورد علاقه رستوران ها و هتل های سنتی باشد.

سفارش ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی

سفارش ظروف غذاخوری آرکوپیرکس خارجی مجموعه ما عرضه ارزان قیمت سرویس آرکوپال آرکوپیرکس را آغاز نموده است. جهت سفارش ظروف آرکوپیرکس خارجی با ما تماس بگیرید. آرکوپیرکس ماده منحصر به فردی در دنیای ظروف است. هر کسی که آن را امتحان کند کاملا عاشق رنگ، ظرافت و کیفیت بالای آن می شود. از سه ماده تشکیل شده است که همان چیزی است که به آن رنگ، شار و سختی مشخصه آن می دهد: کائولن، فلدسپات و کوارتز. ترکیبی از هر سه این مولفه ها، ظروف را به یکی از مقاوم ترین محصولات در برابر شوک گرمایی و حمله شیمیایی تبدیل کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما