خرید کلی سرویس چینی لب طلایی

یکی از سالم ترین و بهترین قوری چینی مقصود که غذا خوردن در آن هیچ مشکلی ایجاد نمی‌ کند، سرویس های چینی است که امروزه در طرح و مدل های گوناگون تولید و به فروش می رسد. یکی از این نمونه ها سرویس چینی لب طلایی است که در چند سال اخیر با فروش بسیار زیادی روبرو شده و به دلیل طرح ساده و شیکی که دارد، همیشه ترند است. خرید کلی این سرویس چینی فله باعث شده با قیمتی مناسب به فروش برسد تا خریداران بتوانند آن را با هزینه های کمتر دریافت نمایند.

خرید کلی سرویس چینی لب طلایی

چگونه سرویس چینی باکیفیت تولید می شود؟

چگونه سرویس چینی باکیفیت تولید می شود؟ همانطور که از نام این سرویس ها مشخص است، در کشور چین برای اولین بار تولید و به سراسر دنیا راه پیدا کرده است. در واقع این ظروف از جنس سرامیکی است که امروزه برای سرو غذا استفاده می شود. قوری چینی هتلی جز سرامیک های لعاب خورده است که ترکیب شیشه ای و سفید رنگ دارند.

روش تولید ظروف چینی در واقع مراحل مختلفی دارد که در ابتدا مواد اولیه آن آماده شده و پس از تاییدیه آزمایشگاه به دستگاهی به نام بلانجر منتقل می شود. سپس این مواد اولیه با دوغاب هم زده شده تا به فرمولاسیون دقیق برسد.

پس از آن، نوبت ریخته‌ گری و فرم دهی است که در قالب های گچی از قبل آماده شده با اشکال بشقاب، فنجان، کاسه، قوری گلدان غیر ریخته می‌ شود. سپس خشک شده، قالب ها برگردانده می شود و مواد خشک شده از قالب خارج شده و برای پخت فرستاده می شود.

پس از پخت، لعاب ظروف داده شده که پس از خشک شدن لعاب برای خشک شدن آن ها به کوره فرستاده می‌ شود که محصول چینی سفید تولید می گردد سپس به صورت با رنگ و قلم تزیین شده و پس از آن دوباره به کوره جهت تثبیت رنگ بازمی‌گردد و در آخر محصول بسته بندی و به فروش می رسد.

مرکز پخش سرویس چینی لب طلایی فله

مرکز پخش سرویس چینی لب طلایی فله اگر می خواهید بهترین سرویس چینی باکیفیت را در طرح و مدل های متنوع تهیه کنید، ما در اینجا برند های مختلف را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری نمایید.

مرکز پخش سرویس چینی لب طلایی با ارائه ضمانت نامه و گارانتی این محصولات را در اختیارتان قرار می‌ دهد که برخی از برند ها در صورت رنگ پریدگی، داشتن عیوب و شکستگی قابلیت تعویض کالا را هم دارد .این مرکز بهترین ظروف چینی را برای انواع رستوران ها، هتل و تالار ها تأمین می کند و توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت، قدم به عرصه بازار جهانی بردارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما