تولید کننده قوری چینی ارزان قیمت

تولیدی ارزانترین قوری چینی با تولید محصولی با کیفیت توانسته سود خوبی به دست آورد. چای یکی از لذت بخش ترین نوشیدنی های پرطرفدار در میان ما ایرانیان می باشد. تا زمانی که چای نوشیده می شود قوری نیز یکی از ضروریات مورد نیاز جهت دم کردن آن است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوری چینی ارزان با ما همراه باشید.

تولید کننده قوری چینی ارزان قیمت

مراحل اولیه تولید قوری چینی ساده

مراحل اولیه تولید قوری چینی ساده مراحل تولید قوری چینی شامل موارد زیر می باشد از جمله:

  1. آماده سازی مواد اولیه
  2. پخت بیسکوئیت
  3. فرم دهی پرس
  4. آماده سازي دوغاب
  5. لعاب زني
  6. پخت لعاب
  7. ريخته گري
  8. ساخت دوغاب
  9. دکور زني
  10. خشک کردن
  11. فيلتر پرس
  12. پخت دکور
  13. قالب سازي
  14. اکسترود کردن
  15. درجه بندي
  16. بسته بندي

اولین قدم برای تولید این محصول آماده سازی مواد اولیه و سخت بدنه می باشد و در آسیاب های گوله ای نرم و تبدیل به دوغاب می شود و پس از تایید آزمایشگاه از نظر فرمول ویسکوزیته تخلیه شده و مواد خارجی به بلانجر منتقل می شود.

در بلانجر سایر مواد نرم شده و دوغاب زده می شود، تا به مشخصات فنی فرمولاسیون مطلوب برسد. و سپس بلانجر روی الک مغناطیسی تخلیه می شود و مواد درشت و آهن از آن جدا می شود.

دوغاب جا افتاده برای تولید ظروف با اشکال پیچیده مثل قوری، گلدان و… در قالب های گچی در کارخانه ساخته می شود شکل خارجی ظروف مثل قالب و داخل آنها چر از مواد اولیه است و پس از مدتی که جدار بیرونی ظروف خشک شد قالب ها را برگردانده درون قالب ها را خالی می کنند و جدار باقیمانده پس از خشک شدن از قالب جدا شده و برای پخت و خشک شدن فرستاده می شود.

ظروف دوار ساده با ماشین نرم شکل داده می شوند و برای تامین خمیر مورد نیاز ماشین فرم دوغاب را توسط ماشین پرس آبگیری می کنند. خمیر حاصل در دستگاه اکسترودر استوانه به قطر مورد نیاز تبدیل می شود. به همین منوال مرحل طی شده و با تولید این محصول اقدام به بسته بندی آن می کنند.

فروشنده معتبر قوری چینی درجه یک

فروشنده معتبر قوری چینی درجه یک فروشنده قوری چینی نشکن به روشهای مختلفی در حال فعالیت هستند. در بازار قوری طرحها و مدلهای مختلف موجود است که شامل قوری های استیل، پیرکس و چینی می باشد اما از گذشته تا به حال قوری چینی با کیفیت ترین نوع از انواع مدلهای مختلف موجود در بازار بوده است.

امروزه کارخانجات مختلفی در کشور در جهت تولید قوری های چینی گام برداشته اند، این قوری ها در طرحها و مدلهای مختلف و همچنین قیمت مناسب تردر بازار موجود است. تجاری که قصد فروش یا صادرات این محصول را دارند می توانند با ما تماس گرفته و از قیمت وانواع مدلهای آن اطلاعات کافی کسب نمایند.

گروه بازگانی ما با فروش و پخش عمده انواع قوری در نظر دارد زمینه را برای خرید هرچه بهتر و ارزانتر قوری برای شما عزیزان فراهم آورد تا بتواند سهم اندکی در صادرات این محصول و افزایش سودآوری شما داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما