توزیع مستقیم ظروف چینی رستورانی

ظروف چینی که از پر مصرف ترین ظروف در ایران می باشد که بیشتر در رستوران ها از آن ها استفاده شده و این ظروف به طور عمده به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد هم مورد توجه قرار گرفتند، توزیع مستقیم قابلمه سرامیکی هوم کینگ رستورانی متناسب با نیاز بازار های مختلف به شکل خرده و عمده انجام می شود و گفتنی است که این ظروف توزیع شده کاملا بی واسطه و مستقیم از خود تولیدی به دست مصرف کنندگان می رسد.

توزیع مستقیم ظروف چینی رستورانی

اطلاعات کلی درباره انواع سرویس چینی

اطلاعات کلی درباره انواع سرویس چینی

  • انواع ظروف چینی معمولاً به شکل ساده و یا همراه با نقوش مختلف تولید می شوند، نقوش ایجاد شده در آن ها به شکل رنگی بوده و در مواقعی به آن ها قابلمه چدن یونیک سلطنتی چینی نیز گفته می شود و می توان بر حسب سلیقه آن ها را در هر رنگ و طرح و شکل دلخواه انتخاب کرد.
  • بهترین ظروف چینی معمولاً شامل قطعات بسیار زیادی می باشند که هر کدام کاربرد های مختلفی داشته و به همین دلیل است که در رستوران ها استفاده از آن ها متداول شده است، به طور مثال در سرویس های چینی غذا خوری می توان انواع پارچ، بشقاب، سرویس مرغ خوری، سوپ خوری و دیس را مشاهده کرد که کاملا دست هستند و به آن ها سرویس چینی 48 پارچه گفته می شود.
  • از آن جایی که ظروف چینی از از موادی مثل رس و انواع خاک دیگر حاصل می ‌شوند و در کوره مورد پخت قرار می گیرند، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داشته و از آن گذشته این که رنگ آن ها کاملاً ثابت است، به طوری که به راحتی می توان آن ها را در ماشین های ظرفشویی مورد شست و شو قرار داد و به هیچ وجه رنگ آن ها از بین نخواهد رفت.

عوامل موثر بر قیمت نهایی ظروف چینی

عوامل موثر بر قیمت نهایی ظروف چینی عوامل بسیاری می توانند بر روی قیمت نهایی ظروف چینی تاثیر گذار باشند و یکی از مهم ‌ترین عوامل موثر بر قیمت آن ارتباط مستقیمی با کیفیت این ظروف دارد، به طوری که تولید کنندگان سرویس باکیفیت چینی توانستند با ارائه این ظروف درجه یک با قیمتی مناسب توجه مشتریان را جلب کنند.

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت محصولات به طوری که سرویس های ۲۴ پارچه چینی سرویس نسبت به ۴۸ پارچه قیمت پایین تری خواهند داشت، از آن گذشته این که می‌ توان با خرید های بالا قیمت آن را تا حدودی مناسب تر کرده و از تخفیف های ویژه ای برخوردار شد، همچنین در صورت خرید از این مجموعه مشتریان از ضمانت نامه های این نوع سرویس های چینی نیز بهره مند شده و خرید آن آسان تر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما